Hej igen :)

Nu var det verkligen lääänge sen...

Men i tisdags så tränade jag body combat för första gången. Så grymt kul! Men jobbigt...
Body combat är en konditionsträning med slag och sparkar. Man utför hela passet själv, så man behöver inte vara rädd för att slå någon (om man inte står för nära varandra då!).

I går tränade jag inget för idag har jag haft muntlig tenta, så var tvungen att träna till den (som för övrigt gick jättebra! Har aldrig gått så bra att tala inför grupp någon gång).

Idag ska jag iväg till gymmet, och eftersom jag har missat två pass denna vecka så blir det alltså;
armar, rygg, axlar och ben idag.

Hörs senare!

Ps. Jag vet att det fortfarande inte går att kommentera, men ska det gå kommer hela min nya layout på bloggen försvinna. Jag arbetar vidare på det tillsammans med min kusin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0