Nu börjar vintern...

...hoppas vi!

Såg här såg termometern ut i förmiddags:


Härligt va?? Det var sjukt mycket frost ute ui morse och nu på kvällen har det snöat ute! Det ska snö i morgon kväll, på lördag kväll och HELA söndagen!!! Så det blir förhoppningsvis vinter i Orsa också!

Idag skulle jag ha tränat, man jag har haft så mycket att plugga idag så det blev liksom inte av. Kör dubbla pass i morgon istället. Det kommer bli skönt.

Blir även en sväng in till Mora i morgon för att köpa julklapp åt Robin. Hoppas verkligen att jag hittar något.
På kvällen blir det troligtvis bak av lussekatter. visst är saffran dyrt, men inte trodde jag att det var SÅÅ dyrt... *Suck*

Sov gott i natt, så hörs vi i morgon!!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0