Min jul

Nu har jag inte bloggat på ett tag, men ni alla kan ju förstå vad det beror på :)

God Jul, förresten! Eller God Fortsättning blir det nu kanske?

Jag har haft en underbart stillsam jul här uppe i Orsa. Det var bara jag, Robin, mamma och pappa. Plus två katter och en hund, så det var egentligen full rulle i vår lilla 2:a.
Men det är i alla fall guld värt att ändra traditioner lite grann, all stress med tider som ska passas under juldagarna, fara till den ena släktingen efter den andra, träffa för mycket släktingar som dricker lite för mycket. Näe, det är faktiskt inte så roligt.

Vad har jag fått i julklapp då??
Från Robin: Två stycken träningsDVDer som innehåller tre olika träningsprogram, yogamatta och PULSKLOCKA! Så nöjd! Nu kan jag verkligen få ut hur många kalorier jag har bränt på mina träningspass, helt fantastiskt roligt.
Från mamma & pappa: Soffan :) Den är verkligen skön!
Från mormor: 1000:-
Från farmor: 500:- och en fin bordslampa.

I morgon ska jag inviga ena träningsDVDn + att jag ska dra till gymmet och köra lite kondition. har inte tränat sen i tisdags nu, det är ju inte så bra...

Men nu ska jag säga något kul, jag har gjort ett inköp som gagnar bloggen! Jag har köpt en digitalkamera!!! Äntligen kan jag ta egna bilder med en smidig liten kamera!

Bild från: http://www.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/digitalcameras/sony/sony_w180/w180_1.jpg

Jag tror det kommer bli jättebra, kan ju ta vettiga bilder från gymmet nu, plus att jag kan spela in tråningsövningar och lägga upp här. Vore inte det skoj??

Nog snackat nu.
Har ni fått några bra julklappar??
Berätta gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0