Juuul!!!!!

Nu är det jul hemma hos Kjellgren/Eriksson :)
Julgranen är uppe!!!


Svart och rött är temat, dock syns de svart kulorna inte så mycket :(


Träning:
Igår skrev jag inget i bloggen, förlåt! Men jag var i alla fall på gymmet. Sprang/gick på löpbandet i 20 min, sen blev det att träna triceps, bröst och mage.
Har ju mitt nya schema nu som jag följer, har inte skrivit ner det än utan det är inne i huvudet :) En mycket bra förvaringsplats... INTE!!!!!!

Men för att visa er lite snabbt:
Måndag: Kondition 20-30 min. Triceps, mage, bröst.

Tisdag: Kondition 45-60 min.

Onsdag: Kondition 20-30 min. Rygg, biceps, axlar.

Torsdag: Vila

Fredag: Kondition 20-30 min. Ben, vader, mage.

Lördag: Kondition 45-60 min.

Söndag: Vila

Ja så kommer det att se ut framöver. Varför jag byter beror på att jag tränar för lite mage (enligt mig själv) med det gamla schemat, men även att jag tränar för lite kondition. Nu ska här satsas på beach 2010 (nu när det finns en strand att gå till på sommaren :))

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag köpte Nutrilett, men fick verkligen inte i mig det?!? Med tips från mamma <3 kan jag nu dricka det. Vilket är asbra! Så det dricker jag efter träning nu för tiden, tycker inte om att käka efter jag har tränat sent på kvällen så då är en sån där jättebra :)

Nu får jag ge mig, blev ett långt inlägg :)
Just det, har börjat min coachutbildning idag. Kommer bli tufft men jag vill, jag vill, jag vill! Så jag ska, jag ska, jag ska! Hehe.

See you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0