Hårt träningspass!

Anledningen till min frånvaro här på bloggen beror på att jag har haft fullt upp i skolan, men även att jag inte har tränat, som då beror på skolan :P haha

Kan bara säga att nu har vi i klassen ÄNTLIGEN börjat med behandlingar!!! I fredags avslutade vi skolveckan med att göra en ansiktsmassage på varandra med olja! Gud så underbart det är!

Men i alla fall, snart ska jag hoppa in i duschen, för idag har jag varit på gymmet! Wohoo!
Idag var jag där ensam och jag körde hårt! Ryggen blev riktigt mör efteråt, axlar och biceps också för den delen. Men jag ska fortsätta med att gå till gymmet själv, för det är så att jag presterar bättre då, går jag dit med någon vill jag gärna prata :) hihi
Jag var så effektiv också! Har nog aldrig hunnit med så mycket övningar på så kort tid, det blev inte mycket vila mellan övningarna. Men det är så det ska vara :)

Så nu har jag tagit min Nutrilett för dagen och ska duscha. Sen blir det Robinson för hela slanten!

Ha en underbar kväll!
Kram <3


Jag vill bli blond igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0