Dagens nr.2

Fy f*n vilket benpass det blev idag!! I slutet av passet började benen skaka, och när jag skulle ta på mig ytterskorna kunde jag inte hålla benen stilla, jag har aldrig varit med om något liknande. Otroligt häftigt. Hoppas nu på att jag får träningsvärk i morgon också!

Asså helt seriöst, har ni inte testat på att köra ett benpass, så gör det! Man kan variera det så mycket, övningarna tar aldrig slut! Och det bränner skönt i benen :)

Så nu var pass nummer två avklarat med. det är faktiskt skönt att träna två gånger, när man har tid.
I morgon vet jag dock inte om jag har den tiden, det får bli en överraskning, både för mig och er ;)

Bjuder på några bilder från passet


Tåpress


Tåpressen körde jag med 50 kg tyngd


Krystat leende beror på TRÖTTHET! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0