091228

Har ju helt glömt bort att skriva om mitt andra träningspass idag! Jag har ju lika kort minne som en guldfisk, eller nått?!

I alla fall, jag gick till gymmet och ställde mig på Crosstrainern i 20 min. var 5:e min ökade jag motståndet, börjde på knäna och arbeta därför otroligt mycket med benmusklerna. Riktigt svettigt!!
Satt efter det på cykeln i 10 min.

Det är så härligt att göra denna kombination, för svetten slutar aldrig att rinna alltså. Det blir riktigt blött ;)

Hade pulsklockan på mig, men har kommit fram till att någon inställning måste vara fel för tydligen så brände jag bara 98 kalorier... Det VET jag att det är alldeles för lite. Ska lösa det här ikväll när jag har gått och lagt mig.

I morgon blir det coreträning (mage/rygg) här hemma till den andra DVDn jag fick av Robin, plus kondition på gymmet.

Ha det kanon!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0