091202

Nyss hemkommern från gymmet! Idag blev det kondition för hela slanten.
20 min cykel
20 min crosstrainer
20 min löpband (kombination löpning och gång)

Det gick väldigt bra och jag kände att det var skönt att röra på sig idag! Det har varit nästan 8 minusgrader hela dagen, så efter att ha frusit så svettades men inne på gymmet, mycket härligt!

Förövrigt så har jag bestämt mig att ändra livsstil. Allt med träningen klaffar ju, men vad är det som behövs mer?
Jo ändrad kost så klart! Och det är det jag ska göra nu.

Jag har varit lite tveksam till att ändra matvanor, eftersom Robin inte vill äta som jag och att det förmodligen blir dyrare, plus att man måste laga två omgångar mat... Jobbigt! Men nu ska jag göra det. Nu kan jag inget annat än gå ner i vikt.
Men jag ger inte upp mina kakor (vilket är en stor passion), popcorn och glass, det får jag äta, men inte i stora mängder! Lite, lite, lite bara :)
Så med träning och ändrad kost, men med kakor, ska vi nu se om jag kan gå ner det jag vill :)

Låter det bra? Hur tror ni? Kommer jag lyckas?

Har ni några recept på nyttig mat, skriv gärna en kommentar! Behöver all hjälp jag kan få.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0