Träningskläder

När man tränar är det, för mig och många andra, viktigt att man ser snygg ut. Att träna i en gammal säckig t-shirt och stora pösiga mjukisbyxor, ökar inte direkt motivationen.

Jag har fått två nya favoriter i min garderob: 3/4 tights från Craft och en vindtät löparjacka från Newline.
 

Jackan köpte jag på rea för 299:- (ord. 800:-).
Men köp inte kläder som du inte trivs i, de måste ju inte bara vara snygga, de måste ju sitta bra oxå!

Så känner du att motivationen för träning tryter? Köp nya träningskläder :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

JAG VET! ;) skulle köpt ett nytt träningslinne idag, missade bussen hem med typ två min så var fast i stan ett tag, sen vet jag inte vad som hände för helt plötsligt satt jag på bussen utan att ha köpt något alls XD

2009-08-28 @ 16:17:37
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0