Rackarns skor!

Nu är jag hemma från min joggingtur.

5 km på 31:17

Jag orkade inte springa hela vägen så mitt mål för dagen misslyckades, men jag tog mig i alla fall ut! Att jag inte orkade beror såklart till viss del på att jag inte har konditionen som krävs än, men även att jag har usla skor! Får skoskav och ont i hålfoten. Nya skor ska införskaffas!

Kom ihåg det, spelar ingen roll om du är nybörjare eller van motionär, BRA skor behövs!!!

Nu ska jag ta en dusch och om några dagar ska jag ut och springa igen, jag ska inte ge mig! Nu sätter jag upp ett mål: 5 km på 30:00! Så det så, det ska gå :)


Kommentarer
Postat av: Lotten

31:17 är alltså den tid jag ska satsa på om jag ska "överta din gamla kropp"! :-) Då säger vi så, jag ska springa Blodomloppet nästa år på 31:17. Pust.

2009-08-30 @ 23:00:30
URL: http://www.alveling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0