God morgon!

Än har jag inte brutit min nya vana, det blev en morgonpromenad i morse också. Det är så himla skönt väder just nu att vara ute och gå i, solen skiner och det är 15 grader, helt perfekt i och med att man blir varm.
Jag har ju gjort upp en runda som jag ska gå varje morgon med hjälp av en funktion på www.jogg.se. Igår hittade jag inte riktigt rätt väg, men det gjorde jag idag, det är en skön sträcka där det inte är så mycket skugga.

Som vanligt så äter jag alltid frukosten efter att jag har varit ute och gått. Jag måste faktiskt säga att det är den viktigaste måltiden på hela dagen för mig. En god frukost är en god start på dagen. Jag är dock inte så duktig på att variera min frukost med det ska jag ändra på.

I morse åt jag: havregrynsgröt med drottningsylt, linfrö och mjölk, två knäckemackor med påläggskorv, tomat, paprika och gurka, ett glas juice och ett glas vatten.


Se alltid till att få i er en bra frukost, det är det abolut viktigaste målet på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0