Skitdag

Kan inte finnas någon dag som har varit så långsam som denna!!! Går fan och blir tokig snart...
Till råga på allt så är inte Robin hemma så det går inte att underhålla sig på något sätt... Tänk att mitt liv bli så trist så fort han inte är här... Jaja, jag måste ju göra det bästa av situationen.

När jag kom till jobbet idag så visste jag att jag var tvungen och ställa in kvällens pilates eftersom det var för få anmälda, men icke. En av deltagarna fixade ihop ett helt gäng jobbkollegor så nog fasen var jag tvungen att leda i alla fall...
Jag som inte hade laddat för att ha passet ikväll och det gick bara inte att ladda om. Så efter 20 min in i passet började huvudet värka och jag var säkert inte en så bra instruktör. Men jag var där och gjorde allt i alla fall.

Nog om mina tråkigheter.
Dock vet jag inte vad jag ska säga som är roligt idag. För som sagt, dagen har varit urtrist!

Sen undrar jag när jag ska få startbeciset till Tjejvättern, för det är ju snart. Börjar bli lite oroligt att dom glömt mig :P hehe

Nä, over and out for today!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0