Laddar inför tenta

Nu sitter jag här, en måndagmorron, och laddar. Dock inte inför träning utan för min tenta jag ska skriva om 1 timma och 45 min.
Muskelanatomiprov 1 - underkroppen. Det kommer gå bra, känner mig redo :)

I fredags gjorde jag ett välbehövligt köp:

Köpta på InterSport, ord. pris: 1100:-, jag betalade 690:-
Tänk att jag för en gångs skull har gjort en bra köp :P hoho

För övrigt har helgen varit lugn; tvättat lite, varit i Mora, PLUGGAT!

Jag längtar så sjukt mycket till min LIA (praktik) börjar, det ska bli så kul! Jag kommer få egna kunder, och jag hoppas att jag får lära mig massa nytt. Helt sjukt va massage är roligt :)
När man har masserat en kund så får man nästan inget annat än massa beröm, man känner sig så duktig och älskad. För det är faktiskt så, att våra kunder vi har på skolan tycker att vi är gudar, att vi gör underverk med deras kroppar :P hehe, typ i alla fall ;)

Idag börjar jag 12 och slutar 18.30.. Känns inte så kul... Men det är så det är :)
Ha en bra dag alla människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0