Hej igen :)

Idag kände jag lite att det kanske är dags att komma tillbaka till bloggen!

Så jag ska göra ett försök :)

Sedan sist jag skrev så har jag börjat med Tjejklassikern, det första loppen, Kortvasan 3 mil på längdskidor, är nu avklarat. Och anmälan till Tjejvättern är inne och betald! Det här känns riktigt najjs, nu är det bara lite träningstid som fattas :P

Det är väldigt mycket i skolan fortfarande.
Idag hade vi anatomiprov på skelettet och även ett palpationsprov. Jag är väldigt nöjd med vad jag gjorde på båda proven, nu ska vi bara se vad resultaten säger!
I morgon börjar muskelanatomin, så det är inte slut än, tvärtom, det har bara böjat! Men jag trivs med det så det känns fantastiskt skönt.

Veckan som har gått har jag varit hemma i Åtvid och gjort helkroppsmassager. Blev en lugn och skön vecka med mycket drill, alltid lika kul!!!!

För LÄNGE sen frågade jag om jag skulle färga brunt eller blont. Men det blev ju aldirg av, förän nu. På fredag blir det ett besök hos frisören för lite klipp och färg. LÄÄÄNGTAR!

Hade bra tills vi hörs igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0