100716

Jovisst blev det ytterligare ett pass på gymmet idag, men det blev inte som jag hade planerat.

Robin hängde på och att träna med vikter och bara stå och göra bicepscurls är inte hans grej. Så vi boxades lite, den ena med mitsar och den andra med handskar, sen bytte vi och till sist hade båda handskar på sig! Riktigt kul, men det var inga hårda slag :)

Efter det blev det styrka med viktbar (-stång), mycket axlar, armar, stabilitet och balansträning. Ett roligt träningspass som varade i 1 timma och 15 min.

Känner mig riktigt nöjd med dagen och är väl värd lite chips ;) För ja, man måste få unna sig (om man inte ska deffa och tävla eller liknande).

Förresten, Blossom Tainton-Lindqvist har ju börjat ge ut en tidning (Blossom Magazine), köpte den idag så när jag har läst igenom den kommer en liten recension. Har ju min älskade Fitness Magazine men kanske får en ny favorit?


(www.runnersworld.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0