Stressad träning

Nu har jag precis kommit ut från duschen och satt mig framför TV:n. Har varit och kört ett stressigt pass på gymmet.
Eftersom att jag inte tränade igår så var jag tvungen att ta igen gårdagens pass idag, plus att jag skulle köra dagens.
Och jag kom till gymmet vid halv sex och nu (kl 19) vet ni ju att jag sitter som klistrad framför Biggest Loser så jag är ju tvungen att hinna hem till det!

I morgon är det vilodag, men jag ska nog till gymmet och köra kondition! Har inte hunnit med det, och det står ju faktiskt på schemat.

Har mer att berätta för er, men det kommer alldelses snart.

Kommentarer
Postat av: emelie

Fan jag missade biggest loser idag !! Invigde mig själv på hälsofabriken istället XD

2010-01-12 @ 21:03:35
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0