Kommentar

Gud va kul det var att se så "många" kommentarer på mitt förra inlägg!! 3 st. Det har jag aldrig fått förut tror jag! Jag blev så glad!

"Såg du dagens avsnitt av Biggest Loser? En man hade gått ner 14 kilo på en vecka!!!!!????? FJORTON KILO???? Jag fattar verkligen inte!! Men det kanske är lättare att gå ner fort när man är jättetjock. Men ÄNDÅ! De tränar ju som små dårar, undrar om det är bra för kroppen, undrar om det BARA är fett de förlorat eller om det är mycket vätska och muskler också..."

Denna kommentar fick jag av en vän, som jag tänkte besvara här.

Jo jag såg avsnittet och jag blir så himla imponerad över de människor som går ner så mycket i vikt på så pass kort tid, men tränarna ska ha mycket beröm de också.
Ja, det är lättare att gå ner många kilo om man är så tjock som de är, Det är ju alltid de där sista trivselkilona som är svårast att gå ner, så är det för alla.
Om man ska jämföra deras "förra" liv (mat-mat-mat-livet) mot det liv som de sätter sig in i under programmet så mår kroppen bara bättre och bättre. De har så bra människor som vakar över dem och Bob och Jillian vet exakt vad det är de gör. Skulle det inte vara bra för personerna som var med så vet jag faktiskt inte om de ens skulle visa programmet på TV.

Kolla in Kae som vad med i förra säsongen av Biggest Loser som sändes här i Sverige (Det är nya avsnitt mån-tors kl. 19.00 på kanal 5):

Hon var definitivt inte en av de tjockaste, men hon hade en GRYM vilja. Och det syns verkligen, hon är snygg!


Nu ska jag diska lite, sen blir det gymmet. 30 min cardio och ben/mage!
Hörs senare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0