Mora Simhall

Igår blev det inte så mycket träning, Robin hade sin första fotbollsmatsch så vi åkte iväg till Tällberg och var där hela eftermiddagen och kvällen. Slutade dock med förlust, 5-1. Men Robin hade världens målchans som han sumpade...

Nu har vi precis kommit hem från simhallen. Jag simmade 40 längder i en 25 meters bassäng vilket motsvarar 1 km. Väldigt bra träning för jag är helt slut i kroppen nu. Sen körde jag lite extra benstyrka i vattnet. Jag höll mig i kanten och plaskade så snabbt jag orkade med benen, först i 20 sek och sedan i 40 sek. Riktigt jobbigt. Sen simmade vi liteutan att ta hjälp av benen, också mycket jobbigt.

Känner verkligen att simmning är en skön träningsform så det ska jag fortsätta med!

Hur har ni det idag då??
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0