Kläder!!

Tänkte visa lite träningskläder som jag skulle kunna tänka mig köpa (om jag inte var en fattig student).

På träningslinnen gillar jag brottarryggen väldigt starkt. Det sitter väligt bra efter sportbh. Det här linnet finns på www.fitnessbutiken.se och kostar 399:-. Bild lånad från www.fitnessbutiken.se



Dessa byxor ser väldigt sköna ut. Bra till t.ex. yoga och pilates. Jag har i stort sett en sådan här byxa men där är delen längst ner på byxbenet väldigt löst så det åker lätt upp i vissa yoga-/pilatesövningar, inte så behagligt. Dessa finns på
www.stadium.se för 199:-, ett väldigt bra pris! Finns även i gråmelange. Bild lånad från www.stadium.se


Nä, nu har bloggen vägrat lägga upp vissa bilder som jag vill ha med i mitt inlägg så nu struntar jag i det. Jag får göra ett till inlägg någon annan gång. Men nu har ni lite hum om vad jag gillar att träna i; linnen och 3/4-dels byxor!

Vad tränar ni i??



 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

jag behöver verkligen nya träningskläder, det står överst på min önskelista just nu :)

2009-09-21 @ 14:36:08
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0