Första träningen på gymmet

Nu har jag tränat min första timma på Extreme Fitness, och jag måste börja med att erkänna att jag saknar underbara Hälsofabriken!!!

Jag körde ett lugnt pass eftersom det var länge sedan jag tränade på gym. såhär såg det ut:

*Crosstrainer 10 min, 2,4 km
*Roddmaskin 10 min, 1,8 km
*Triceps (maskin 7,5 kg) 10*4 reps
*Rygglyft (maskin) 10*4 reps
*Insida lår (maskin) 10*4 reps
*Utsida lår (maskin) 10*4 reps
*Baksida låt (maksin) 10*4 reps
*Mage (sida med 5 kg hantel) 20*4 reps
*Raka crunches 15*4 reps
*Biceps (5 kg hantel) 15 reps på varje arm en gång

Så såg det alltså ut. Idag blev det väldigt oplanerat, men jag ska sätta mig ner ooch kolla mitt schema de kommande 2 månaderna och så ska jag göra upp ett träningsschema.

Nu jävlar ska det trimmas!!!

Lovely workout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0