091027

Nu var det riktigt länge sen jag bloggade och jag vet inte vad jag ska skylla på... Har ingen anledning, men jag har i alla fall inte varit lat :)

I måndags var jag på gymmet i 40 minuter. Inte så länge kan tyckas, men jag tränade så jag har träningsvärk idag!

Så här såg passet (rygg/armar) ut:

*Rygglyft i maskin, 10*4 reps
*Triceps med hantlar liggande på bänk, 10*4 reps
*Rygglyft på boll, 10*4 reps
*Bicepscurls, 30*2 reps (är så klen i beceps nu för tiden, måste verkligen jobba upp dem)
*Tricepsdrag i maskin, 10*4 reps
*High row, 10*4 reps

Som uppvärmning cyklade jag i 10 min och sprang i 5 min. Har verkligen tappat all kondis och styrka som jag hade i våras. Det är lite deprimerande men jag ska arbeta upp det igen!

Idag har varit en vilodag på mitt träningsschema, men jag har varit ute på en timmes promenad. Mycket skönt!

I morgon är det Afrikanske dans, och det är sista gången!!! Gud så skönt!

Ni får ha en bra kväll alla goa läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0