091015

Nu har jag tagit ett härligt initiativ! Körde min träningsDVD!


Så fint som FORMA KROPPEN heter den, och till råga på allt, på bara 25 minuter!! Jag märker då ingen skillnad!!!??

Haha, skämt å sido. Ska man börja märka några resultat ska man använda den minst 3 gånger i veckan några veckor framöver. Men sen är det ju så; man blir ju inte fit bara av att styrketräna (som denna DVD går ut på) man måste lägga in konditionsträning också.

Övningarna i filmen finns i 3 nivåer; lätt, medel, svår. Jag körde på medel och det räckte för mig. Jag känner mig så sjukt otränad! Nästa fredag får jag pengar, då blir det gymkort!!! Ska bli sååå skönt!

Men jag är ialla fall näjd med att jag gjorde detta ikväll, så nu ska jag ta en dusch!

Hade najjs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0