Ingen core :(



Sprang till gymmet och körde mitt nya corepass, jag måste ju köra igenom det innan passet ikväll tänkte jag. Men när klockan närmade sig tre så kom två avbokningar in och då fick vi ringa och avboka de andra. Man kan inte köra ett pass på två personer... Vi tar nya tag till på söndag! Då är det Core med boll, ska sätta ihop passet i morgon.

I morgon ska jag även på styrkepump för första gången, ska bli riktigt roligt! Tar även en sväng in till Mora för att se om jag kan hitta någon julklapp till Robin. Man får passa på nu när han inte är hemma :P Och på söndag åker jag till Borlänge för på måndag börjar jag ny LIA-plats! Kommer bli så sjukt kul!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0