100509

I morse gav jag mig av till Korpen (praktikplatsen) för att hjälpa till på Tipspromenaden som de anordnar varje söndag. Var en del folk faktiskt. Finns några tanter som går den varje söndag som blir skittjuriga ifall det inte är något eller att det börjar lite senare än vanligt. snacka om att det är heligt för dom!

Sen blev det så att jag skulle vara med på ett spinningpass också. Så 30 min spinning och en massa benövningar blev dagens träning.

Knäböj
Hamstringcurl på boll
Utfall
Benspark
Hamstringcurl
Adduktion/abdkution/flexion/extension i dragmaskin
Vadpress
Enbensböj

Har satt ihop ett träningsprogram med en kompis så nu laddar jag inför Tejklassikern!
Det jag inte har fått tummen ur röven att göra än är att köpa kort på simhallen. Men jag måste det nästa vecka för det är det enda jag inte har gjort denna vecka.

5 dagar i veckan ska jag träna, äntligen!

I'm back!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0