Pepp!

Jag gillar inte riktigt att vara ledig när Robin jobbar på helgerna, för jag vaknar alltid när han går upp. Så idag vaknade jag 6.30, sådär lagom roligt.
Men jag började läsa i Träningsguiden som Fitness Magazine ger ut 2 ggr per år, och läste artikeln om löpning. De bjöd även på två träningsupplägg angående löpningen:
-Spring 30 minuter på 4 veckor
-Spring 10 km på 6 veckor

Det fick mig att tända till. Alldeles strax ska jag ge mig ut på min första löprunda, min första träningsrunda inför Lidingö Tjejlopp nu i höst. Känner mig faktiskt riktigt pepp!

Ska ju göra Tjejklissikern i år, och Kortvasan är ju som sagt redan avklarad (på tiden 3.49,06), så nu är det bara att ställa in fokus på cykling, simning och löpning.

Vi hörs! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du skriver lite igen, det är kul att läsa dina inlägg det gör inget att de inte är så långa. Bara bra tycker jag.

2010-03-14 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0