Välkomna!

Fick en höjning av antalet besökare igår, det känns väldigt roligt!

Välkomna hit :)


Idag har jag lite att fixa med, måste ta en sväng till OrsaBostäder och snacka med dom om några saker;
- brandvarnaren i trapphuset
- vårat kylskåp och
- araberna i källaren

Hatar araberna! Varför ska dom be mitt i natten för? Det ska vara tyst kl. 22 i huset, en regel som dom kanske också ska följa?!!!?

Efter det blir det att ta en promenad, det är ju så himla fint väder idag! Och när jag kommer hem ska jag göra 6 st solhälsningar enligt mitt schema. Så jag skulle vilja kalla detta en aktiv vilodag :)

Just de! Ska knåpa klart på mitt nya spinningpass också, hoppas det blir jobbigt nog åt mina kära deltagare!


Over and out :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0