Toppa sommarformen!

Dags att skippa mitt eget träningsprogram för att istället hoppa på Blossoms "Toppa sommarformen"-program. Pågår i 4 veckor med en vilodag (då jag kommer ta en powerwalk istället). Lägger upp vecka för vecka här på bloggen hur programmet ser ut.

Så är det någon som är sugen på att haka på? Er måndag kan börja i morgon :)

Vecka 1

Måndag: Powerwalk/jogging 30 min + stretch
Tisdag: Linus program 1 + stretch (finns som sagt i tidningen, men kan skriva ut det i morgon när jag har gjort det)
Onsdag: 5 solhälsningar + stretch
Torsdag: Powerwalk/jogging 30 min + stretch
Fredag: Linus program 1 + stretch
Lördag: Vila
Söndag: 5 solhälsningar + cykel- eller simtur 20 min + stretch

Solhälsningen

Men googla, så ni gör den rätt!


Dagens träning:
Jogg 33 min + 4 övningar för bröstmuskulaturen på förmiddagen
Lite lätt fotbollsträning, passningar, dribblingar m.m. på dagen
Random övningar på gymmet på kvällen

Jag kommer köra Blossoms program men även lägga till lite eget, hoppas på 2 pass/dag vissa dagar.

Lycka till!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0