Middag på Haganäs

Ett par dagar utan uppdatering nu, men med all rätt. Jag har ju varit hos mina svärföräldrar över helgen. I fredags var vi ute och åt middag på en restaurang en lite bit utanför Borlänge som heter Haganäs. Vi åt Italiensk buffé:

Efter maten tog vi en sväng förbi Ornässtugan, de hade tyvärr stängt, men vi kunde i alla fall gå runt utanför och kolla. Jag har varit där en gång när jag var liten, men det kommer jag knappt ihåg. Måste dit en gång till och gå på rundvandring!

Efter det åkte vi till Torsång, säger säkert inte många så mycket, men det är en liten mysig ort precis vid Dalälven. Där tog i varsin glass.


Jo, så i fredags tog jag vilodag. I lördags gjorde jag Linus program 1 (tidigare inlägg) som det stod på schemat och igår när jag kom hem till Orsa, plockade jag ordning på allt och drog på mig träningskläder och gick till gymmet. Det blev 20 min på cykel (genomsvett efteråt) + 5 solhälsningar + magmaskinen 4*12.

Efter första veckan på det här programmet vet jag inte om jag är så imponerad, jag har ju till och med tränat mer än "vad jag skulle". Men jag går in på andra veckan idag och får se vad jag tycker på söndag :)

Lite senare idag kommer veckans träningsschema!
Kika in då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0