Jävla muskel!

Det är så jävla trist men så sant.

Utan mitt liniment skulle jag aldrig klara av att massera eller träna... Jävla supraspinatus (muskel ovanför skulderbladet)!!!!

Idag kände jag av smärtan i muskeln när jag masserade, det strålade ner i framsida axel, och efter det har jag känt av det hela dagen...

Måste verkligen behandla mig själv med massage och liniment annars kommer jag aldrig komma ur detta helvete.



Och ska jag vara ärlig, så det värsta är att det börjar komma till min andra axel också... Så nu är det inte alls bra! Kunde inte ens träna armarna och axlarna normalt idag för att jag helt enkelt inte orkade, muskelstyrkan känns helt borta, och att det gjorde så ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0