100729

Det blir så kul att blogga när statistiken ökar! Helt fantastiskt!


Idag är en bra dag, Robin kommer hem efter att ha varit borta från i söndags. Behöver verkligen honom här! Och sen blir det löpning i 40 min (helt enligt schemat) antingen på band eller ute, har inte bestämt än, men bäst att springa ute såklart! Kommer även köra benstyrka idag för det var väldigt länge sedan jag körde några riktigt svidande benövningar.

På måndag så har jag bara 1 vecka ledighet kvar till skolan börjar. Då är det dags för spaterapeututbildningen! Än så länge så ser jag inte fram emot det, tyvärr, men jag tror faktiskt att utbildningen kommer bli grymt kul och bra för läraren är helt oslagbar. Världens skönaste människa skulle jag nog våga säga.
Måste börja fundera på höstens LIA-plats också... Puuh...

Ja, sen har jag ju lite skolarbeten och skriva nästa vecka, eller i helgen. Skulle gjort de när Robin va borta, men nehejdå... Så typiskt mig!

Ha en bra och förhoppningsvis regnfri dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0