Underbara människa!!

Det finns personer som aldrig gör en besviken.
Det finns personer som alltid gör en glad.
Det finns personer som jag saknar riktigt mycket.

En av de personerna är min älskade kusin Viktoria! Såhär skrev hon på sin blogg:

"Fick även reda på att mina underbara älskade personliga tränare/kusin kommit in på en skola upp i Orsa, kommer aldrig glömma hur det kändes när hon berättade det, en blandningen mellan total lycka och samtidigt så ledsen. Höll på att böja gråta av båda anledningarna."

Jag blir rörd, tårarna var nära. Det är sådana här saker som jag blir otroligt glad över.
Fick ett SMS från henne för ett tag sen, där det stod:

"Saknar dig på gymmet"

Även en sådan liten sak mår jag så bra av, och blir så lycklig av!

Kan man ha en bättre kusin? Skulle inte tro det!

Viktoria, du är bäst och jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0