Sista på ett tag

Vet inte riktigt vad jag ska skylla min inaktivitet på. Så ni får bara ha överseende med att det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna. Det värsta är ju att den kommer bli ännu sämre i och med att massagen börjar i morgon. Dels kommer jag nog inte träna lika mycket som jag har gjort, jag kommer helt enkelt inte hinna med det, och sen så kommer jag nog inte orka göra annat än slappa (eller plugga) när skolan är slut.

I fredags tränade jag med träningsDVD.
I lördags var jag på gymmet i 30 min och sedan var jag ute och gick.
Idag har jag åkt skidor hela dagen (utförs) och tränat på det sättet. Blev en jobbig dag, men mycket rolig tillsammans med min älskling <3

Så detta blir KANSKE mitt sista inlägg på ett tag, tyvärr.. Gillar ju att informera er om saker och ting :) Men som sagt, både jag och ni får ha äverseende med det.

Hade bra!!!!

Ps. Bara 2 veckor till min födelsedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0