Ohh yes!

Idag var jag pepp som f*n på att träna! Det är underbart när den känslan kryper fram.
Det bästa är att jag använde mig av det också!

50 minuters intensiv mage- och tricepsträning. 285 kcal.
30 minuters svettning på spinningcykeln. 310 kcal.

Åhh va detta är underbart!
Mag- och tricepsövningarna bara flöt på, precis som bröst och rygg igår. Det känns som att jag har hittat en perfekt kombination för mig själv :)

Men jag har funderat på en sak, är det någon av er som använder mitt schema (skulle vara roligt!) eller gör ni egna, eller kör ni kanske bara som ni känner??
Berätta gärna för mig, jag är nyfiken!


Kommentarer
Postat av: Lotten

Jag tycker det är jättebra att du lagt ut ditt träningsschema, för jag vill väldigt gärna köra precis så som du. Men just nu kör jag mer inriktat på kondition eftersom jag ska springa Broloppet över Öresundsbron i Juni. Men efter det kommer jag bergis adoptera ditt program rakt av!!



Jag har en liten fråga med anledning av min egen träning. Idag var första dagen på löpband NÅNSIN för mig. (Jag har insett att jag inte kommer hinna komma iform om jag väntar jogga tills det är snöfritt ute!) Idag körde jag bara gång-fart, men jag valde att jogga på bandet fast väldigt långsamt alltså. Jag hade kunnat gå med långa steg lika gärna, men jag ville använda "joggingmusklerna". Jag körde 5,3 km/timmen och höll på i drygt en halvtimme. Är riktigt stolt över att jag orkade jogga 30 minuter i sträck på mitt allra första pass!!



Iallafall - till min fråga: Har du koll på vilken fart du brukar hålla när du joggar på löpband? Vore skoj att veta! Du sprang ju 5 km på drygt 30 minuter, och det var ju mitt mål från början att få "din kropp". Isåfall betyder det att jag måste fördubbla min hastighet mot idag. (Det låter otroligt jobbigt, men det SKA gå!)



Nyfiken på vilka hastigheter/tider du kör!!

2010-01-07 @ 21:05:11
URL: http://www.alveling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0