Massage!!!

Ja, det tog ju i alla fall 4 dagar innan jag skrev något på bloggen igen. Men det är som sagt så det kommer att bli, så funderar ytterligare en gång om jag ska lägga ner den, har ju liksom massage i 14 veckor till och efter det börjar LIA-perioden...

I alla fall.. Jag har inte tränat så mycket, lite mage, rygg, bröst och skuldror har det blivit, hemmaträning dock. Men nu måste jag ta det lugnt, är inne i en förkyldning... SUCK! I morgon ska vi bara ha teori på massagen så det blir bra, jag får vila i tre dagar tills det drar igång igen. Jag ska nog kunna bli frisk :)

Nu till massagen. Det är så otroligt roligt!! Och vi lär oss så fort, allihopa! Fick idag höra att vi var det bästa klassen Göran (vår massagelärare) hade haft, och han lade faktiskt till att han verkligen menade det. Känns otroligt roligt!!

Vi har lärt oss helkroppsmassage som ska gå på 50 min. Så det är otroligt mycket jobb på kort tid, men det är roligt.

Vecka 9 kommer jag ner till Åtvidaberg och ska då massera lite Åtvidsbor, för jag har 50 hembehandlingar att göra. Så vill ni ha massage är det bara att säga till :) Kostar gratis, om man inte vill ge lite dricks ;) mohahha :P skojja. Eller??!

Nu ska jag inte skriva mer. Måste vila!!

Vi hörs, så hade så bra till nästa gång!
Kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0