Inspirationen ökar!

Det senaste köpet jag gjorde, visade sig vara en otrolig investering!!
Vem kunde tro att en kokbok kan ge så mycket inspiration??

Hälsokokboken från ICA Bokförlag (199:-) är en helt otroligt bra kokbok. Det finns över 500 recept plus en massa nyttig information om det mesta som har med mat att göra. 
Jag köpte den igår och när jag kom hem bläddrade jag igenom den och matlagningsglädjen bara steg i taket direkt! Och för er som känner mig lite grann vet att jag HATAR, ja verkligen hatar, att laga mat. Men nu sla nog till och med jag kunna leva nyttigt och kunna tycka det är kul med matlagning.

Det finns ju bara ett tips jag kan ge er: spring ivväg och köp den ;)




Kommentarer
Postat av: Lotten

Åh, vad roligt! Jag ska genast köpa den, hoppas dom har den i Åtvid. Jag har börjat med en ny laga-mat-rutin och jag tycker det är svårt att komma på nyttiga saker, blir gärna pannkakor med sylt eller falukorv med potatismos...

2010-01-07 @ 20:56:56
URL: http://www.alveling.se
Postat av: Lotten

Nu har jag köpt kokboken! Gud vad bra den är! Det är ju BARA goda grejer!! Nu känner jag verkligen att jag har ett verktyg för att kunna fixa veckomenyer och variera matlagningen!! Och det är bara såna saker som man har hemma eller som man lätt får tag på. Suveränt!!

2010-01-08 @ 20:19:06
URL: http://www.alveling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0