Spinning och höjdhopp

Så usel jag är! Hade skrivit ett inlägg och istället för att klicka på knappen ladda upp så tryckte jag på logga ut... Sånt får inte hända!!!! Och knapparna sitter inte ens nära varandra... SUCK

Aja, körde mitt nygjorde spinningpass på 30 minuter precis, och fy fan va jobbigt det var! Om jag ska vara helt ärlig så orkade jag inte ens alla övningar, men jag hade ju inga deltagare idag så det är nog därför :P Nej men, den här gången har jag lyckats alltså, deltagarna kommer få svettas! HAHAHA

Efter det blev det 6 st solhälsningar och stretch. Men herregud så kort jag är i mina benmuskler, skäms nästan... Måste stretch mycket mer!

Nu blir det att kolla på höjdhoppsfinalen, hejja Emma!!!!
(bild från www.idrottsgalan.com)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0