Promenad vs. jogging...

Yes, onsdagar kan man säga är min mest aktiva dag!
I morse tog jag en runda på mina inlines, gick bra men var inte så kul som jag trodde.

Jag tror såhär; både jogging och inlines på morgonen innan frukost är inte bra för mig. Det jag har energi till efter en natts sömn är en promenad sen MÅSTE jag ha min frukost! Så vet inte riktigt hur jag ska göra. Om jag enbart ska fortsätta med promenader eller om jag ska ta mig i kragen och jogga/åka inlines.

Detta tåls att tänka på...

Yoga i skolan idag. Avslappnande som vanligt, låg och mediterade i 11 minuter (tiden gick väldigt fort!). Vi gör något som kallas för eldandning men i och med att jag inte är yogainstruktör eller något sådant vill jag inte "lära" er der genom bloggen. Det kan bli fel då, och det vill jag inte.

Ikväll ska jag förmodligen ta mig till bion där det ska dansas afrikansk dans! 5 ggr för 540:-, det vill jag ha råd med!

Ha en underbar dag!
Kram till er alla fina!


UPDATE!!

Gör som min kära mor sa :)

Raska promenader, jogging och inlines får jag göra på kvällarna!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror på en rask promenad på morgonen. Det är ju det som bränner fett eller hur!

2009-09-16 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0