Ö-mys

Nä, det blev inget gym i fredags. Jag gick dit, men väl där så tilltalades jag inte alls av det. Litet, trångt, tråkigt... Nä, jag väntar allt tills det gymmet jag vill gå på öppnar igen, och hoppas på att det är mycket bättre.

Sorry för en dålig uppdatering! Har besökt "svärföräldrarna" i helgen så det har inte blivit träning och därmed ingen blogg.

Men Robin och jag har varit ute och gått lite i helgen i alla fall. Vi har även rott ut till en ö där vi gjorde upp en eld och grillade korv. Vi var där i 4 timmar, det var mysigt.

Ikväll blir det lite plugg och sedan kanske jag går och kollar på när Robin har fotbollsträning, så jag får röra på mig lite i alla fall!

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Idag har min träning bestått i att kratta tomten. Jag vet inte hur jag ska kunna lyfta armarna och spela flöjt imorgon på musikkåren... AJ!! :-D

2009-09-13 @ 18:15:12
URL: http://www.alveling.se
Postat av: tojja

sv: jag saknar dig på gymmet!

och jag får börja med galsögon ett tag ;) om det hjälper så ska jag nog satsa på linser :)

saknar dig massor! <3

2009-09-14 @ 18:02:50
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0