Fullt upp!

Pust, vilken dag, jag är helt slut...!

I morse drog jag iväg till Mora simhall och simmade mina 40 längder (1 km). De här gången simmade jag allt i ett sträck och helt ärligt, jag var nästan helt slut när jag pustade ut lite efteråt. Men simning är skönt, om det inte är för många människor man ska dela bassängen med, vilket det var idag...

Vid lunch kom Robins mamma och mormor hit. Blev en trevlig dag med hemmagjord pizza och fika, plus massa bus med katterna!

I morgon vet jag inte hur mycket träning det blir, ska PLUGGA i morgon. Har min första tenta på torsdag, spännande :)

Vad gör ni i helgen då??
Kramar

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi har varit i Pinnarp och hälsat på Maud och Sven som var hundvakt över helgen. Sista helgen för i år med husvagnen. Allt ur plockat bara att städa kvar.

Hoppats du legat i så du klarar tentan.



Kram

2009-09-27 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0