Cykeltur

Nu har jag och min pojkvän varit ute på en cykeltur, jag sa att jag skulle åka inlines men så blev det alltså inte. Anledningen var att jag gjorde en ny rutt som var längre än den förra och då är det väldigt smart att ha cyklat den innan så man vet att det inte är någon grusväg eller dålig asfalt. Det är väldigt känsligt med underlaget när man åker inlines.

Jag ska säga att det var TUR att vi tog cykeln. Det var uppförsbacke 3/4 av vägen + dålig asfalt, så det blir att göra om rutten ytterligare en gång. Men vi cyklade i alla fall 8,38 km :) Blev väldigt kallt nu emot slutet, så nu ska vi krypa ner i sängen och se på TV.

Ha en bra kväll!
Kram

Väldigt dålig kvalité på bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0