Bättre sent än aldrig

Ja så kan man ju säga.. Var hemma från dansen kvart över åtta. Men då blev det lite yoghurt med müsli och banan. Sen blev det att titta på en film med min pojke.

I alla fall; Afrikansk dans var skitkul!! Det bästa var att det inte var en "vanlig" instruktör utan det var en afrikan som ledde, han var jättebra! Vi var en bra grupp på tio tjejer (8 var från min klass) som släppte loss riktigt ordentligt. Svetten bokstavligen rann från hela kroppen, notera ordet HELA! Det var verkligen härligt, så jag ser fram emot de nästkommande 4 veckorna.

I morgon bitti blir det promenad me en kompis och hennes vovve :)

Steg idag: 3238 (men glöm inte att jag åkte inlines i morse + dansen ikväll, så jag är inte besviken på stegen idag).

Kram, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0