Vilken promenad!

Det började väldigt härligt, vi gick en skogsstig som sedan ledde ut på en snötäckt väg.


Efter ett tag stannade vi och fikade vid en lite tjärn/sjö.


Såhär långt var allt jättemysigt. När vi hade fikat klart bestämde vi oss för att inte gå samma väg tillbaka, så vi följde ett skogsmaskinspår och tänkte att det skulle bli bra.

Vi gick och gick och gick... Huller om buller... Jag kände på mig direkt att vi inte skulle gått in på "vägen" (jag är lite mesig :P) och det slutade med att jag hade rätt.

Vi var vilse!!!!

Är det något jag hatar så är det att inte veta var jag är. Vi skrek och gick olika vägar men varken nått svar eller någon större väg. Tillslut betämde vi oss för att vända. Vi var ganska självsäkra med att vi skulle hitta samma väg tillbaka som vi hade gått, det kunde ju inte vara så svårt. Men, vi gick fel nästan med en gång! HAHA!

Hade inte Sandra sagt att vi skulle gå upp över ett krön på ett ställe hade aldrig Louise hittat ett skogsmaskinspår och då hade aldrig jag hittat vägen som var snötäckt!

Var härligt men läskigt, och nu, såhär efteråt, ett väldigt roligt minne att bära med sig livet igenom :)

Tack för en härlig dag tjejer!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka äventlyr ny är ute på!! Är det en hund på översta bilden?

2009-10-24 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0