Träning två dagar i rad!

Ja det var det länge sedan det hände.

Igår var jag ju på Afrikansk dans! Det var roligare igår än förra gången, men jag känner att jag vill att det ska ta slut, bara två gånger kvar nu! Men bra träning är det.

Nu har jag kommit hem från Mora Simhall. Blev ett ordentligt pass idag. Simmade 2 km och gjorde lite ben-, arm- och bröstövningar i vattnet. Hoppas på träningsverk i morgon men det får vi se hur det blir med det.

Nu blir det en kväll framför TV:n, känner mig så väl förtjänt av det :)

Min helg har börjat idag! Vi har självstudier på fredagar så det är skönt!

Ha en bra helg!!!
Kram

Bjuder på två bilder på katterna :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka söta små akrobater ni har.

2009-10-10 @ 15:19:58
Postat av: mamma

Vilka små söta akrobater ni har.

2009-10-10 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0