Kvällens magövning

Nej, idag ville inte www.jogg.se samarbeta med mig när jag skulle mäta hur långt vi var ute och gick ikväll. Men jag kan säga att vi var ute och gick i en timma i alla fall, så det var bra!

Ikväll blir det lite sneda situps med hjälp av Robin (pojkvän). Jag ligger på sidan och han sitter på mina ben som motvikt, sedan ska jag böja överkroppen uppåt. Det är alltså de sneda magmusklerna som arbetar när du gör denna övning.

Förstår ni inte? Lägg en kommentar så ska jag lägga upp bilder på övningen.

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Läste att alla .se sajter låg nere ikväll så det var nog det som hände med joggsidan.



Vi vill GÄRNA se bilder på övningarna!! Me like!!

:-)



Det där med att göra 50 situps varje kväll har jag börjat med många gånger men efter ett par dagar ballar jag alltid ur. Men om du ska göra det så kan jag också försöka!

2009-10-13 @ 00:19:11
URL: http://www.alveling.se
Postat av: mamma

Jag förstår precis.

2009-10-13 @ 13:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0