Förlåt!!!

Förlåt för en skitdålig uppdatering!! Men det här är ju en träningsblogg och jag tränar inte, så därför skriver jag inte...

Men när jag får mitt studiemedel den 23:e så ska jag pallra mig iväg och införskaffa ett gymkort. Jag saknar verkligen Hälsofabriken nere i Åtvidaberg, det blev som ett andra hem för mig :)
Så nu hade jag tänkt starta om på nytt uppe i Orsa, Extreme Fitness heter gymmet jag ska börja på. Det sämsta är att det inte har några gruppträningspass, men jag får försöka sköta konditionsträningen själv.

Bland de första inläggen skrev jag om mina mål, bl.a. att väga 60 kg innan min födelsedag. Just nu är det målet lååångt bort... Men jag ska ta mig i kragen! När kortet är införskaffat ska jag träna där minst 4 dagar i veckan, både styrka och kondition. sen har jag funderingar att starta någon "diet", men jag är osäker på det, jag vill inte bara starta någon på egen hand eftersom jag inte har rätt kunskap om ämnet. Jag vill ha experthjälp!

Experthjälp är dyrt... Nackdel! Men ska googla det lite tror jag, det är säkert väl värt pengarna.

Och ni, tro inte att jag ska börja en diet där man inte får äta någonting och där man går ner 10 kg på 1 månad, typ. Nej jag vill leva under en nyttig diet, egentligen kanske man ska kalla det för en ny livsstil.

Ett annat alternativ jag har funderat på är att gå med i Viktklubb.se. På Aftonbladets hemsida kan man läsa om personer som har gjort enormt stora framsteg med hjälp av dem, dock krävs det enorm diciplin! Det här krävs att fundera på...

Det värsta är ju som sagt att jag inte har råd att spendera allt för mycket pengar på käk... En billig, nyttig och bra "diet", det vill jag ha :)


Jag längtar tills det blir vinter! Då tillbringar jag många helger på Grönklitt i skidbackarna! Härligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0