Fredag!!!

Nu var det länge sedan jag bloggade, men blogg.se som jag använder mig av har varit väldigt segt på senaste tiden.

I osdags låg jag inte på latsidan! Jag var och spelade badminton tillsammans med Robin, Sofie och Sandra. Vi spelade i drygt 1½ timma så det var bra, och sjukt kul! De kommer absolut bli flera gånger!

Igår blev det ingen träning. Jag och min klass var ute på en busstur runt Siljan mellan 8 och 18. Och sen skjutsade jag Robin till Mora Station. Han är nu i Riga, Lettland, på en resa. Han kommer hem på söndag kväll så jag är jätteensam nu... Tråkigt...

Men ni, vi får ju inte glömma bort vad det är för dag idag!! Fredag!!! Och kommer ni ihåg vad det innebär?

GYMKORT!!!!

Jovisst, idag ska jag införskaffa det! Och det blir en tur till gymmet också. Härligt härligt.

Nu måste jag fortsätta med tvätten, lagom roligt, sen blir det att handla.

Kramar


Sofie närmast kameran, jag längst bort till höger och Sandra längst bort till vänster. Robin tar kortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0