Ändrad träningsplan

Ikväll skulle det ju ha varit Afrikansk dans, men eftersom vi dansar i en lokal i samma byggnad som bion här i Orsa så var vi tvugna att ställa in träningen. Bion hade fått en premiär av Michal Jackson's "This is it" idag så vi får inte trumma. Tråkigt eftersom jag hade sett fram emot sista träningen...

Men jag hänger inte läpp och jag struntar inte i träningen, ikväll blir det badminton och vi är bara tre personer som ska spela så det blir mer träning då! KANON!!

I morgon är det sista skoldagen för veckan, Robin och jag drar hem till hans föräldrar efter skolan, och på fredag morgon åker jag och katterna vidare hem till Åtvid!! Kommer bli en najjs helg :)

Vad tränar ni för något?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0