Svinvaccin???

Enligt mitt schema skulle jag träna idag och inte igår, men jag bytte dagar. Så idag blir det ingen träning. Jag tar dagens träning i morgon istället.

Jag är väldigt noga med hur många dagar jag tränar och hur många dagar jag vilar. Man ska definitivt inte träna varje dag, men man ska röra på sig, ta en promenad eller gå i lite trappor. 

Jag tränar 5 dagar i veckan och vilar två dagar, oftast onsdagar och söndagar. Skulle man träna varje dag skulle aldrig kroppen få vila upp sig och då är inte träningen till någon hjälp, den förstör kroppen mer än vad den hjälper den. För kroppen är vila lika viktigt som träningen, och det är tråkigt att det inte är så för alla människor.

"Jag måste träna, varje dag, jag kan inte se ut såhär längre"... Illa, illa... Det är många som inte vet om att kroppen tar stryk av att träna varje dag. Jag tycker det ska bli så kul att få utbilda mig inom träning och hälsa, vore så roligt att få föreläsa för unga tjejer och killar om det.

När jag blir äldre ska jag nog satsa på det :)

Flummigt inlägg... Men så känner jag mig idag!



Just det! Har ni tagit vaccinet mot svininfluensa? I så fall, hur har ni reagerat? Rekomenderar ni att jag tar den?

Jag kan verkligen inte bestämma mig, har världens beslutsångest. Hjälp mig!!!!!!!!!!!!!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0