Svett, svett, svett!!!!

Nu är jag riktigt trött! Svetten har torkat in i kroppen och nu väntar ett bad.

Idag stod det kondition på schemat. Så jag tog mig till gymmet och det var faktiskt riktigt härligt!
Stod 20 minuter på crosstrainern för att röra mig 4,5 km och bränna ungefär 166 kalorier (man ska inte lite på maskinernas små datorer fullt ut).
Sedan satte jag mig på spinningcykeln i 20 minuter med en tidning på styret, och då gick tiden riktigt fort! Spinningcyklar har ingen dator så jag har ingen koll på distansen alls.
Som nedvarvning gick jag på löpbandet i 10 minuter och brännde cikra 54 kalorier.

Jag är riktigt nöjd att jag tog mig i kragen och gick till gymmet även fast jag inte tycker det är så jättekul att träna kondition själv. I morgon väntar en välförtjänt vilodag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0