Så stolt!!!

Wohoo!
Jag är alltid så stolt över mig själv när jag kommer hem från konditionsträning! Och idag är jag extra stolt!

Jag körde 20 min på cykeln och sen så sprang jag i 20 min (!) och gick i 10 min. Det var såå länge sen jag sprang så bra som jag gjorde idag, det var i och för sig länge sen jag sprang över huvud taget! Haha!!

Nu när jag har kommit på hur löpbandet fungerar så tror jag att jag ska föra in en ny rutin i min träning. Jag ska helt göra om styrketräningsschemat och sedan ska jag lägga till ett träningspass per dag. Jag ska löpa 20-30 min på morgonen de dagar jag tränar.

Det kan vara så att det blir FÖR mycket för mig, men det vet man ju inte förän man har testat :)

Så på måndag ska jag börja mitt nya schema (har vilodag i morgon).
Det här kommer bli kul!

//T

Ps 1. Måste verkligen fixa iordning så det går att kommentera igen! Saknar era kommentarer!
Ps 2. Dags för en dusch men det är svårt att slita sig från datorn när man har en gosig katt i knät :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0